Uchko'prik dan masofa | Yo'l qismining uzunligi |
Tez, tejamkor yo‘nalish | A dan masofa | Yo'l qismining uzunligi | |||||
Uchkuprik, , UZ |
vaqt | vaqt |
|||||
. | 4.6 km 00:09 | 4.6 km 00:09 |
|||||
. | А373 |
7.5 km 00:18 | 2.9 km 00:08 |
||||
. | 54 km 01:10 | 46 km 00:52 |
|||||
R-120 | 28 km 00:30 |
||||||
. | 82 km 01:39 | ||||||
R126 | 30 km 00:32 |
||||||
. | 112 km 02:12 | ||||||
R112 | 4.2 km 00:04 |
||||||
. | 116 km 02:16 | ||||||
. | R122a |
119 km 02:19 | 3 km 00:03 |
||||
. | R118 |
132 km 02:33 | 13 km 00:14 |
||||
Chartak, |
135 km 02:39 | 2.6 km 00:05 |
|||||
Belgilangan shaharlar va mamlakatlar bo'ylab sayohat |
Aylanma yo‘l – aylanma yo‘llarni hisobga olgan holda Uchko'prik va Chortoq oralig‘ida yo'nalish yaratiladi. Aylanma yoʻnalish oʻchirish uchun ushbu havolaga masofa Uchko'prikdan Chortoq yoki “Masofani hisoblash” tugmasini bosing.
Avtomobil bilan Uchko'prik → Chortoq masofalari, tez, tejamkor yo‘nalish 135 km, qisqa yo‘nalish 127 km hisoblab chiqiladi va yuk mashinasi va avtomobil uchun sayohat vaqti aniqlanadi. Flagma barcha yo'nalishlar uchun birdaniga shaharlar orasidagi masofani hisoblab chiqadi, jadvalda Uchko'prik dan O'zbekiston ning boshqa shaharlarigacha bo'lgan masofalar.
Jadvalda va xaritada yo'nalish Uchko'prik → Chortoq chiziqlar bilan ko'rsatilgan, yo'lning har bir turi o'ziga xos naqshga ega, Uchko'prikdan Chortoqgacha bo'lgan yo'lning naqshlari qanchalik yorqin va qalinroq bo'lsa, yo'l sinfi shunchalik yuqori bo'ladi. Uchko'prik → Chortoq xaritasi va yo'nalish jadvalini A4 formatida chop etishingiz mumkin.
Yoqilg'i sarfi yo'lning turini hisobga olgan holda yo'lning har bir uchastkasi uchun sarflangan mablag'lar yig'indisi sifatida hisoblanadi: avtomobil yo'li, asosiy yo'l, ... Hisob-kitob shaklida, avtomobil hujjatlariga muvofiq, shahar tashqarisida harakatlanayotganda 100 km uchun yoqilg'i sarfini ko'rsatish tavsiya etiladi.
Yo'nalishlar Flagma veb-sayti tomonidan faqat ma'lumot olish uchun taklif etiladi. Sayt ma'muriyatiyo'nalishlardagi ma'lumotlarning to'g'riligi uchun javobgar emas. Yo'nalish ni rejalashtirishda yo'llarning hozirgi holati va ob-havo sharoitlarini hisobga olish kerak.