Muborak dan masofa | Yo'l qismining uzunligi |
Tez yo‘nalish | A dan masofa | Yo'l qismining uzunligi | |||||
Muborak, , UZ |
vaqt | vaqt |
|||||
. | 1.1 km 00:02 | 1.1 km 00:02 |
|||||
. | 3.4 km 00:07 | 2.3 km 00:05 |
|||||
. | А380 |
45 km 00:46 | 41 km 00:39 |
||||
. | 46 km 00:49 | 1.4 km 00:03 |
|||||
. | 54 km 01:06 | 8.1 km 00:16 |
|||||
. | А380 |
67 km 01:18 | 13 km 00:12 |
||||
. | 72 km 01:29 | 5.3 km 00:11 |
|||||
. | А378 |
125 km 02:19 | 53 km 00:50 |
||||
А378 | 77 km 01:14 |
||||||
. | 202 km 03:33 | ||||||
. | 204 km 03:37 | 2.3 km 00:05 |
|||||
. | 225 km 04:19 | 20 km 00:41 |
|||||
. | М39 |
228 km 04:22 | 3.2 km 00:03 |
||||
. | 233 km 04:33 | 5.5 km 00:11 |
|||||
. | М39 |
246 km 04:45 | 12 km 00:12 |
||||
2.9 km 00:06 |
|||||||
. | 249 km 04:51 | ||||||
. | М39 |
283 km 05:24 | 34 km 00:33 |
||||
. | Gallorol× |
287 km 05:32 | 4.2 km 00:09 |
||||
. | 291 km 05:41 | 4.3 km 00:09 |
|||||
. | М39 |
298 km 05:47 | 6.6 km 00:06 |
||||
. | 323 km 06:11 | 25 km 00:24 |
|||||
. | 340 km 06:24 | 17 km 00:13 |
|||||
М39 | 47 km 00:34 |
||||||
. | 387 km 06:58 | ||||||
. | A373 |
446 km 07:40 | 59 km 00:43 |
||||
A373 | 69 km 00:50 |
||||||
. | 515 km 08:30 | ||||||
. | Okhangaron× |
519 km 08:37 | 3.6 km 00:07 |
||||
. | 522 km 08:43 | 2.9 km 00:06 |
|||||
. | А373 |
552 km 09:05 | 30 km 00:22 |
||||
. | Angren× |
560 km 09:22 | 8.4 km 00:17 |
||||
. | 565 km 09:33 | 5.2 km 00:11 |
|||||
А373 | 100 km 01:30 |
||||||
. | 665 km 11:03 | ||||||
. | R-112 |
691 km 11:30 | 26 km 00:27 |
||||
. | Pap× |
693 km 11:35 | 2.6 km 00:05 |
||||
. | 696 km 11:42 | 3 km 00:06 |
|||||
. | R-112 |
710 km 11:57 | 14 km 00:15 |
||||
. | R112 |
732 km 12:20 | 22 km 00:24 |
||||
. | Turakurgan× |
736 km 12:27 | 3.6 km 00:07 |
||||
. | 738 km 12:33 | 2.6 km 00:05 |
|||||
. | R112 |
742 km 12:36 | 3.4 km 00:04 |
||||
. | Namangan× |
750 km 12:54 | 8.4 km 00:17 |
||||
. | 751 km 12:54 | 0.3 km 00:01 |
|||||
. | 757 km 13:07 | 6.4 km 00:13 |
|||||
. | R122a |
776 km 13:28 | 19 km 00:20 |
||||
R122a | 14 km 00:15 |
||||||
. | 790 km 13:42 | ||||||
2.1 km 00:04 |
|||||||
. | Khakkulabad× |
792 km 13:47 | |||||
1.5 km 00:03 |
|||||||
. | 794 km 13:50 | ||||||
. | 804 km 14:01 | 10 km 00:11 |
|||||
. | Paytug× |
805 km 14:04 | 1.8 km 00:04 |
||||
. | 807 km 14:07 | 1.3 km 00:03 |
|||||
. | 811 km 14:11 | 3.9 km 00:04 |
|||||
. | Kuyganyar× |
812 km 14:15 | 1.8 km 00:04 |
||||
. | 813 km 14:15 | 0.3 km 00:01 |
|||||
. | 817 km 14:20 | 3.8 km 00:04 |
|||||
. | 822 km 14:30 | 5.1 km 00:11 |
|||||
. | 862 km 15:13 | 41 km 00:43 |
|||||
Qoʻrgʻontepa, |
865 km 15:20 | 3.3 km 00:07 |
|||||
Belgilangan shaharlar va mamlakatlar bo'ylab sayohat |
Aylanma yo‘l – aylanma yo‘llarni hisobga olgan holda Muborak va Qoʻrgʻontepa oralig‘ida yo'nalish yaratiladi. Aylanma yoʻnalish oʻchirish uchun ushbu havolaga masofa Muborakdan Qoʻrgʻontepa yoki “Masofani hisoblash” tugmasini bosing.
Avtomobil bilan Muborak → Qoʻrgʻontepa masofalari, tez yo‘nalish 865 km, qisqa, tejamkor yo‘nalish 855 km hisoblab chiqiladi va yuk mashinasi va avtomobil uchun sayohat vaqti aniqlanadi. Flagma barcha yo'nalishlar uchun birdaniga shaharlar orasidagi masofani hisoblab chiqadi, jadvalda Muborak dan O'zbekiston ning boshqa shaharlarigacha bo'lgan masofalar.
Jadvalda va xaritada yo'nalish Muborak → Qoʻrgʻontepa chiziqlar bilan ko'rsatilgan, yo'lning har bir turi o'ziga xos naqshga ega, Muborakdan Qoʻrgʻontepagacha bo'lgan yo'lning naqshlari qanchalik yorqin va qalinroq bo'lsa, yo'l sinfi shunchalik yuqori bo'ladi. Muborak → Qoʻrgʻontepa xaritasi va yo'nalish jadvalini A4 formatida chop etishingiz mumkin.
Yoqilg'i sarfi yo'lning turini hisobga olgan holda yo'lning har bir uchastkasi uchun sarflangan mablag'lar yig'indisi sifatida hisoblanadi: avtomobil yo'li, asosiy yo'l, ... Hisob-kitob shaklida, avtomobil hujjatlariga muvofiq, shahar tashqarisida harakatlanayotganda 100 km uchun yoqilg'i sarfini ko'rsatish tavsiya etiladi.
Yo'nalishlar Flagma veb-sayti tomonidan faqat ma'lumot olish uchun taklif etiladi. Sayt ma'muriyatiyo'nalishlardagi ma'lumotlarning to'g'riligi uchun javobgar emas. Yo'nalish ni rejalashtirishda yo'llarning hozirgi holati va ob-havo sharoitlarini hisobga olish kerak.