Langar dan masofa | Yo'l qismining uzunligi |
Tez yo‘nalish | A dan masofa | Yo'l qismining uzunligi | |||||
Langar, , UZ |
vaqt | vaqt |
|||||
. | tuproq |
4.6 km 00:15 | 4.6 km 00:15 |
||||
39 km 00:42 |
|||||||
. | 44 km 00:57 | ||||||
2.9 km 00:06 |
|||||||
. | Yangirabad× |
47 km 01:03 | |||||
1.6 km 00:03 |
|||||||
. | 48 km 01:06 | ||||||
. | 55 km 01:13 | 6.8 km 00:07 |
|||||
. | М37 |
81 km 01:32 | 26 km 00:19 |
||||
. | 88 km 01:46 | 7 km 00:14 |
|||||
. | М37 |
105 km 02:07 | 17 km 00:21 |
||||
. | 154 km 02:48 | 50 km 00:41 |
|||||
. | 157 km 02:55 | 3.2 km 00:07 |
|||||
. | 170 km 03:20 | 13 km 00:26 |
|||||
. | М39 |
173 km 03:23 | 3.2 km 00:03 |
||||
. | 179 km 03:35 | 5.5 km 00:11 |
|||||
. | М39 |
191 km 03:47 | 12 km 00:12 |
||||
2.9 km 00:06 |
|||||||
. | 194 km 03:52 | ||||||
. | М39 |
228 km 04:25 | 34 km 00:33 |
||||
. | Gallorol× |
233 km 04:34 | 4.2 km 00:09 |
||||
. | 237 km 04:42 | 4.3 km 00:09 |
|||||
. | М39 |
243 km 04:49 | 6.6 km 00:06 |
||||
. | 268 km 05:12 | 25 km 00:24 |
|||||
. | 286 km 05:25 | 17 km 00:13 |
|||||
М39 | 47 km 00:34 |
||||||
. | 333 km 05:59 | ||||||
. | A373 |
392 km 06:42 | 59 km 00:43 |
||||
A373 | 69 km 00:50 |
||||||
. | 461 km 07:31 | ||||||
. | Okhangaron× |
464 km 07:39 | 3.6 km 00:07 |
||||
. | 467 km 07:45 | 2.9 km 00:06 |
|||||
. | А373 |
497 km 08:06 | 30 km 00:22 |
||||
. | Angren× |
506 km 08:24 | 8.4 km 00:17 |
||||
. | 511 km 08:34 | 5.2 km 00:11 |
|||||
А373 | 100 km 01:30 |
||||||
. | 610 km 10:04 | ||||||
. | R-112 |
636 km 10:32 | 26 km 00:27 |
||||
. | Pap× |
639 km 10:37 | 2.6 km 00:05 |
||||
. | 642 km 10:43 | 3 km 00:06 |
|||||
. | R-112 |
656 km 10:58 | 14 km 00:15 |
||||
. | R112 |
678 km 11:22 | 22 km 00:24 |
||||
. | Turakurgan× |
681 km 11:29 | 3.6 km 00:07 |
||||
. | 684 km 11:34 | 2.6 km 00:05 |
|||||
. | R112 |
687 km 11:38 | 3.4 km 00:04 |
||||
. | Namangan× |
696 km 11:55 | 8.4 km 00:17 |
||||
. | 696 km 11:56 | 0.3 km 00:01 |
|||||
. | 702 km 12:09 | 6.4 km 00:13 |
|||||
. | R122a |
721 km 12:29 | 19 km 00:20 |
||||
R122a | 14 km 00:15 |
||||||
. | 735 km 12:44 | ||||||
2.1 km 00:04 |
|||||||
. | Khakkulabad× |
737 km 12:48 | |||||
1.5 km 00:03 |
|||||||
. | 739 km 12:51 | ||||||
. | 749 km 13:02 | 10 km 00:11 |
|||||
. | Paytug× |
751 km 13:06 | 1.8 km 00:04 |
||||
. | 752 km 13:08 | 1.3 km 00:03 |
|||||
. | 756 km 13:13 | 3.9 km 00:04 |
|||||
. | Kuyganyar× |
758 km 13:16 | 1.8 km 00:04 |
||||
. | 758 km 13:17 | 0.3 km 00:01 |
|||||
. | 762 km 13:21 | 3.8 km 00:04 |
|||||
. | 767 km 13:31 | 5.1 km 00:11 |
|||||
. | 808 km 14:15 | 41 km 00:43 |
|||||
Qoʻrgʻontepa, |
811 km 14:21 | 3.3 km 00:07 |
|||||
Belgilangan shaharlar va mamlakatlar bo'ylab sayohat |
Aylanma yo‘l – aylanma yo‘llarni hisobga olgan holda Langar va Qoʻrgʻontepa oralig‘ida yo'nalish yaratiladi. Aylanma yoʻnalish oʻchirish uchun ushbu havolaga masofa Langardan Qoʻrgʻontepa yoki “Masofani hisoblash” tugmasini bosing.
Avtomobil bilan Langar → Qoʻrgʻontepa masofalari, tez yo‘nalish 811 km, qisqa, tejamkor yo‘nalish 800 km hisoblab chiqiladi va yuk mashinasi va avtomobil uchun sayohat vaqti aniqlanadi. Flagma barcha yo'nalishlar uchun birdaniga shaharlar orasidagi masofani hisoblab chiqadi, jadvalda Langar dan O'zbekiston ning boshqa shaharlarigacha bo'lgan masofalar.
Jadvalda va xaritada yo'nalish Langar → Qoʻrgʻontepa chiziqlar bilan ko'rsatilgan, yo'lning har bir turi o'ziga xos naqshga ega, Langardan Qoʻrgʻontepagacha bo'lgan yo'lning naqshlari qanchalik yorqin va qalinroq bo'lsa, yo'l sinfi shunchalik yuqori bo'ladi. Langar → Qoʻrgʻontepa xaritasi va yo'nalish jadvalini A4 formatida chop etishingiz mumkin.
Yoqilg'i sarfi yo'lning turini hisobga olgan holda yo'lning har bir uchastkasi uchun sarflangan mablag'lar yig'indisi sifatida hisoblanadi: avtomobil yo'li, asosiy yo'l, ... Hisob-kitob shaklida, avtomobil hujjatlariga muvofiq, shahar tashqarisida harakatlanayotganda 100 km uchun yoqilg'i sarfini ko'rsatish tavsiya etiladi.
Yo'nalishlar Flagma veb-sayti tomonidan faqat ma'lumot olish uchun taklif etiladi. Sayt ma'muriyatiyo'nalishlardagi ma'lumotlarning to'g'riligi uchun javobgar emas. Yo'nalish ni rejalashtirishda yo'llarning hozirgi holati va ob-havo sharoitlarini hisobga olish kerak.