Langar dan masofa | Yo'l qismining uzunligi |
Tez yo‘nalish | A dan masofa | Yo'l qismining uzunligi | |||||
Langar, , UZ |
vaqt | vaqt |
|||||
. | tuproq |
4.6 km 00:15 | 4.6 km 00:15 |
||||
39 km 00:42 |
|||||||
. | 44 km 00:57 | ||||||
2.9 km 00:06 |
|||||||
. | Yangirabad× |
47 km 01:03 | |||||
1.6 km 00:03 |
|||||||
. | 48 km 01:06 | ||||||
. | 55 km 01:13 | 6.8 km 00:07 |
|||||
. | М37 |
81 km 01:32 | 26 km 00:19 |
||||
. | 88 km 01:46 | 7 km 00:14 |
|||||
. | М37 |
105 km 02:07 | 17 km 00:21 |
||||
. | 154 km 02:48 | 50 km 00:41 |
|||||
. | 157 km 02:55 | 3.2 km 00:07 |
|||||
. | 170 km 03:20 | 13 km 00:26 |
|||||
. | М39 |
173 km 03:23 | 3.2 km 00:03 |
||||
. | 179 km 03:35 | 5.5 km 00:11 |
|||||
. | М39 |
191 km 03:47 | 12 km 00:12 |
||||
2.9 km 00:06 |
|||||||
. | 194 km 03:52 | ||||||
. | М39 |
228 km 04:25 | 34 km 00:33 |
||||
. | Gallorol× |
233 km 04:34 | 4.2 km 00:09 |
||||
. | 237 km 04:42 | 4.3 km 00:09 |
|||||
. | М39 |
243 km 04:49 | 6.6 km 00:06 |
||||
. | 268 km 05:12 | 25 km 00:24 |
|||||
. | 286 km 05:25 | 17 km 00:13 |
|||||
М39 | 47 km 00:34 |
||||||
. | 333 km 05:59 | ||||||
. | A373 |
392 km 06:42 | 59 km 00:43 |
||||
A373 | 69 km 00:50 |
||||||
. | 461 km 07:31 | ||||||
. | Okhangaron× |
464 km 07:39 | 3.6 km 00:07 |
||||
. | 467 km 07:45 | 2.9 km 00:06 |
|||||
. | А373 |
497 km 08:06 | 30 km 00:22 |
||||
. | Angren× |
506 km 08:24 | 8.4 km 00:17 |
||||
. | 511 km 08:34 | 5.2 km 00:11 |
|||||
А373 | 100 km 01:30 |
||||||
. | 610 km 10:04 | ||||||
. | R-112 |
636 km 10:32 | 26 km 00:27 |
||||
. | Pap× |
639 km 10:37 | 2.6 km 00:05 |
||||
. | 642 km 10:43 | 3 km 00:06 |
|||||
. | R-112 |
656 km 10:58 | 14 km 00:15 |
||||
. | R112 |
678 km 11:22 | 22 km 00:24 |
||||
. | Turakurgan× |
681 km 11:29 | 3.6 km 00:07 |
||||
. | 684 km 11:34 | 2.6 km 00:05 |
|||||
. | R112 |
687 km 11:38 | 3.4 km 00:04 |
||||
. | Namangan× |
696 km 11:55 | 8.4 km 00:17 |
||||
. | 696 km 11:56 | 0.3 km 00:01 |
|||||
. | 702 km 12:09 | 6.4 km 00:13 |
|||||
. | R122a |
712 km 12:19 | 9.3 km 00:10 |
||||
R112 | 4.2 km 00:04 |
||||||
. | 716 km 12:23 | ||||||
R126 | 13 km 00:14 |
||||||
. | 728 km 12:37 | ||||||
18 km 00:19 |
|||||||
. | 746 km 12:55 | ||||||
2.2 km 00:05 |
|||||||
. | Oltinkol× |
748 km 13:00 | |||||
2.2 km 00:05 |
|||||||
. | 750 km 13:04 | ||||||
. | 758 km 13:12 | 7.4 km 00:08 |
|||||
. | Andijan× |
763 km 13:22 | 4.9 km 00:10 |
||||
. | 775 km 13:47 | 12 km 00:24 |
|||||
. | А373 |
784 km 13:57 | 9.2 km 00:10 |
||||
. | 791 km 14:04 | 7.2 km 00:08 |
|||||
Akhunbabaev, |
794 km 14:10 | 2.6 km 00:05 |
|||||
Belgilangan shaharlar va mamlakatlar bo'ylab sayohat |
Aylanma yo‘l – aylanma yo‘llarni hisobga olgan holda Langar va Oxunboboev oralig‘ida yo'nalish yaratiladi. Aylanma yoʻnalish oʻchirish uchun ushbu havolaga masofa Langardan Oxunboboev yoki “Masofani hisoblash” tugmasini bosing.
Avtomobil bilan Langar → Oxunboboev masofalari, tez yo‘nalish 794 km, qisqa, tejamkor yo‘nalish 790 km hisoblab chiqiladi va yuk mashinasi va avtomobil uchun sayohat vaqti aniqlanadi. Flagma barcha yo'nalishlar uchun birdaniga shaharlar orasidagi masofani hisoblab chiqadi, jadvalda Langar dan O'zbekiston ning boshqa shaharlarigacha bo'lgan masofalar.
Jadvalda va xaritada yo'nalish Langar → Oxunboboev chiziqlar bilan ko'rsatilgan, yo'lning har bir turi o'ziga xos naqshga ega, Langardan Oxunboboevgacha bo'lgan yo'lning naqshlari qanchalik yorqin va qalinroq bo'lsa, yo'l sinfi shunchalik yuqori bo'ladi. Langar → Oxunboboev xaritasi va yo'nalish jadvalini A4 formatida chop etishingiz mumkin.
Yoqilg'i sarfi yo'lning turini hisobga olgan holda yo'lning har bir uchastkasi uchun sarflangan mablag'lar yig'indisi sifatida hisoblanadi: avtomobil yo'li, asosiy yo'l, ... Hisob-kitob shaklida, avtomobil hujjatlariga muvofiq, shahar tashqarisida harakatlanayotganda 100 km uchun yoqilg'i sarfini ko'rsatish tavsiya etiladi.
Yo'nalishlar Flagma veb-sayti tomonidan faqat ma'lumot olish uchun taklif etiladi. Sayt ma'muriyatiyo'nalishlardagi ma'lumotlarning to'g'riligi uchun javobgar emas. Yo'nalish ni rejalashtirishda yo'llarning hozirgi holati va ob-havo sharoitlarini hisobga olish kerak.