Angren dan masofa | Yo'l qismining uzunligi |
Tez, tejamkor yo‘nalish | A dan masofa | Yo'l qismining uzunligi | |||||
Angren, , UZ |
vaqt | vaqt |
|||||
. | 8.4 km 00:17 | 8.4 km 00:17 |
|||||
. | А373 |
39 km 00:39 | 30 km 00:22 |
||||
. | Okhangaron× |
41 km 00:45 | 2.9 km 00:06 |
||||
. | 45 km 00:52 | 3.6 km 00:07 |
|||||
. | А373A |
46 km 00:53 | 1.1 km 00:01 |
||||
. | R-2 |
86 km 01:31 | 40 km 00:38 |
||||
. | 89 km 01:38 | 3.6 km 00:07 |
|||||
. | 94 km 01:48 | 4.7 km 00:10 |
|||||
Tashkent, |
107 km 02:44 | 13 km 00:57 |
|||||
Belgilangan shaharlar va mamlakatlar bo'ylab sayohat |
Aylanma yo‘l – aylanma yo‘llarni hisobga olgan holda Angren va Toshkent oralig‘ida yo'nalish yaratiladi. Aylanma yoʻnalish oʻchirish uchun ushbu havolaga masofa Angrendan Toshkent yoki “Masofani hisoblash” tugmasini bosing.
Avtomobil bilan Angren → Toshkent masofalari, tez, tejamkor yo‘nalish 107 km, qisqa yo‘nalish 107 km hisoblab chiqiladi va yuk mashinasi va avtomobil uchun sayohat vaqti aniqlanadi. Flagma barcha yo'nalishlar uchun birdaniga shaharlar orasidagi masofani hisoblab chiqadi, jadvalda Angren dan O'zbekiston ning boshqa shaharlarigacha bo'lgan masofalar.
Jadvalda va xaritada yo'nalish Angren → Toshkent chiziqlar bilan ko'rsatilgan, yo'lning har bir turi o'ziga xos naqshga ega, Angrendan Toshkentgacha bo'lgan yo'lning naqshlari qanchalik yorqin va qalinroq bo'lsa, yo'l sinfi shunchalik yuqori bo'ladi. Angren → Toshkent xaritasi va yo'nalish jadvalini A4 formatida chop etishingiz mumkin.
Yoqilg'i sarfi yo'lning turini hisobga olgan holda yo'lning har bir uchastkasi uchun sarflangan mablag'lar yig'indisi sifatida hisoblanadi: avtomobil yo'li, asosiy yo'l, ... Hisob-kitob shaklida, avtomobil hujjatlariga muvofiq, shahar tashqarisida harakatlanayotganda 100 km uchun yoqilg'i sarfini ko'rsatish tavsiya etiladi.
Yo'nalishlar Flagma veb-sayti tomonidan faqat ma'lumot olish uchun taklif etiladi. Sayt ma'muriyatiyo'nalishlardagi ma'lumotlarning to'g'riligi uchun javobgar emas. Yo'nalish ni rejalashtirishda yo'llarning hozirgi holati va ob-havo sharoitlarini hisobga olish kerak.