Angren dan masofa
Yo‘nalish
Tez, qisqa, tejamkor
|
Angren dan masofa | Yo'l qismining uzunligi |
Tez, qisqa, tejamkor yo‘nalish | A dan masofa | Yo'l qismining uzunligi | |||||
Angren, , UZ |
vaqt | vaqt |
|||||
. | 8.4 km 00:17 | 8.4 km 00:17 |
|||||
. | А373 |
39 km 00:39 | 30 km 00:22 |
||||
. | Okhangaron× |
41 km 00:45 | 2.9 km 00:06 |
||||
. | 45 km 00:52 | 3.6 km 00:07 |
|||||
. | A373 |
110 km 01:39 | 65 km 00:47 |
||||
A373 | 26 km 00:19 |
||||||
. | 135 km 01:58 | ||||||
. | М34 |
142 km 02:03 | 7 km 00:05 |
||||
. | 146 km 02:09 | 3.2 km 00:07 |
|||||
Baxt, |
146 km 02:10 | 0.3 km 00:01 |
|||||
Belgilangan shaharlar va mamlakatlar bo'ylab sayohat |
Aylanma yo‘l – aylanma yo‘llarni hisobga olgan holda Angren va Baxt oralig‘ida yo'nalish yaratiladi. Aylanma yoʻnalish oʻchirish uchun ushbu havolaga masofa Angrendan Baxt yoki “Masofani hisoblash” tugmasini bosing.
Avtomobil bilan Angren → Baxt masofalari, tez, qisqa, tejamkor yo‘nalish 146 km hisoblab chiqiladi va yuk mashinasi va avtomobil uchun sayohat vaqti aniqlanadi. Flagma barcha yo'nalishlar uchun birdaniga shaharlar orasidagi masofani hisoblab chiqadi, jadvalda Angren dan O'zbekiston ning boshqa shaharlarigacha bo'lgan masofalar.
Jadvalda va xaritada yo'nalish Angren → Baxt chiziqlar bilan ko'rsatilgan, yo'lning har bir turi o'ziga xos naqshga ega, Angrendan Baxtgacha bo'lgan yo'lning naqshlari qanchalik yorqin va qalinroq bo'lsa, yo'l sinfi shunchalik yuqori bo'ladi. Angren → Baxt xaritasi va yo'nalish jadvalini A4 formatida chop etishingiz mumkin.
Yoqilg'i sarfi yo'lning turini hisobga olgan holda yo'lning har bir uchastkasi uchun sarflangan mablag'lar yig'indisi sifatida hisoblanadi: avtomobil yo'li, asosiy yo'l, ... Hisob-kitob shaklida, avtomobil hujjatlariga muvofiq, shahar tashqarisida harakatlanayotganda 100 km uchun yoqilg'i sarfini ko'rsatish tavsiya etiladi.
Yo'nalishlar Flagma veb-sayti tomonidan faqat ma'lumot olish uchun taklif etiladi. Sayt ma'muriyatiyo'nalishlardagi ma'lumotlarning to'g'riligi uchun javobgar emas. Yo'nalish ni rejalashtirishda yo'llarning hozirgi holati va ob-havo sharoitlarini hisobga olish kerak.