Olmaliq dan masofa
Yo‘nalish
Tez, qisqa, tejamkor
|
Olmaliq dan masofa | Yo'l qismining uzunligi |
Tez, qisqa, tejamkor yo‘nalish | A dan masofa | Yo'l qismining uzunligi | |||||
Olmaliq, , UZ |
vaqt | vaqt |
|||||
. | 1.9 km 00:04 | 1.9 km 00:04 |
|||||
. | 6.1 km 00:08 | 4.2 km 00:04 |
|||||
. | А373A |
7.2 km 00:09 | 1.1 km 00:01 |
||||
. | R-2 |
47 km 00:47 | 40 km 00:38 |
||||
. | R-12 |
58 km 00:59 | 11 km 00:12 |
||||
. | R12 |
96 km 01:39 | 38 km 00:40 |
||||
. | R - 12 |
115 km 02:00 | 19 km 00:20 |
||||
Chorvog, |
116 km 02:01 | 0.7 km 00:01 |
|||||
Belgilangan shaharlar va mamlakatlar bo'ylab sayohat |
Aylanma yo‘l – aylanma yo‘llarni hisobga olgan holda Olmaliq va Chorvoq oralig‘ida yo'nalish yaratiladi. Aylanma yoʻnalish oʻchirish uchun ushbu havolaga masofa Olmaliqdan Chorvoq yoki “Masofani hisoblash” tugmasini bosing.
Avtomobil bilan Olmaliq → Chorvoq masofalari, tez, qisqa, tejamkor yo‘nalish 116 km hisoblab chiqiladi va yuk mashinasi va avtomobil uchun sayohat vaqti aniqlanadi. Flagma barcha yo'nalishlar uchun birdaniga shaharlar orasidagi masofani hisoblab chiqadi, jadvalda Olmaliq dan O'zbekiston ning boshqa shaharlarigacha bo'lgan masofalar.
Jadvalda va xaritada yo'nalish Olmaliq → Chorvoq chiziqlar bilan ko'rsatilgan, yo'lning har bir turi o'ziga xos naqshga ega, Olmaliqdan Chorvoqgacha bo'lgan yo'lning naqshlari qanchalik yorqin va qalinroq bo'lsa, yo'l sinfi shunchalik yuqori bo'ladi. Olmaliq → Chorvoq xaritasi va yo'nalish jadvalini A4 formatida chop etishingiz mumkin.
Yoqilg'i sarfi yo'lning turini hisobga olgan holda yo'lning har bir uchastkasi uchun sarflangan mablag'lar yig'indisi sifatida hisoblanadi: avtomobil yo'li, asosiy yo'l, ... Hisob-kitob shaklida, avtomobil hujjatlariga muvofiq, shahar tashqarisida harakatlanayotganda 100 km uchun yoqilg'i sarfini ko'rsatish tavsiya etiladi.
Yo'nalishlar Flagma veb-sayti tomonidan faqat ma'lumot olish uchun taklif etiladi. Sayt ma'muriyatiyo'nalishlardagi ma'lumotlarning to'g'riligi uchun javobgar emas. Yo'nalish ni rejalashtirishda yo'llarning hozirgi holati va ob-havo sharoitlarini hisobga olish kerak.