Oqtosh dan masofa | Yo'l qismining uzunligi |
Tez, tejamkor yo‘nalish | A dan masofa | Yo'l qismining uzunligi | |||||
Oqtosh, , UZ |
vaqt | vaqt |
|||||
. | 2.6 km 00:05 | 2.6 km 00:05 |
|||||
. | 4.4 km 00:07 | 1.9 km 00:02 |
|||||
. | М37 |
31 km 00:26 | 26 km 00:19 |
||||
. | 38 km 00:40 | 7 km 00:14 |
|||||
. | М37 |
54 km 01:01 | 17 km 00:21 |
||||
. | 104 km 01:42 | 50 km 00:41 |
|||||
. | 107 km 01:49 | 3.2 km 00:07 |
|||||
. | 119 km 02:14 | 13 km 00:26 |
|||||
. | 124 km 02:23 | 4.4 km 00:09 |
|||||
. | 131 km 02:38 | 6.9 km 00:14 |
|||||
22 km 00:23 |
|||||||
. | 152 km 03:01 | ||||||
2.1 km 00:04 |
|||||||
Urgut, |
154 km 03:05 | ||||||
Belgilangan shaharlar va mamlakatlar bo'ylab sayohat |
Aylanma yo‘l – aylanma yo‘llarni hisobga olgan holda Oqtosh va Urgut oralig‘ida yo'nalish yaratiladi. Aylanma yoʻnalish oʻchirish uchun ushbu havolaga masofa Oqtoshdan Urgut yoki “Masofani hisoblash” tugmasini bosing.
Avtomobil bilan Oqtosh → Urgut masofalari, tez, tejamkor yo‘nalish 154 km, qisqa yo‘nalish 153 km hisoblab chiqiladi va yuk mashinasi va avtomobil uchun sayohat vaqti aniqlanadi. Flagma barcha yo'nalishlar uchun birdaniga shaharlar orasidagi masofani hisoblab chiqadi, jadvalda Oqtosh dan O'zbekiston ning boshqa shaharlarigacha bo'lgan masofalar.
Jadvalda va xaritada yo'nalish Oqtosh → Urgut chiziqlar bilan ko'rsatilgan, yo'lning har bir turi o'ziga xos naqshga ega, Oqtoshdan Urgutgacha bo'lgan yo'lning naqshlari qanchalik yorqin va qalinroq bo'lsa, yo'l sinfi shunchalik yuqori bo'ladi. Oqtosh → Urgut xaritasi va yo'nalish jadvalini A4 formatida chop etishingiz mumkin.
Yoqilg'i sarfi yo'lning turini hisobga olgan holda yo'lning har bir uchastkasi uchun sarflangan mablag'lar yig'indisi sifatida hisoblanadi: avtomobil yo'li, asosiy yo'l, ... Hisob-kitob shaklida, avtomobil hujjatlariga muvofiq, shahar tashqarisida harakatlanayotganda 100 km uchun yoqilg'i sarfini ko'rsatish tavsiya etiladi.
Yo'nalishlar Flagma veb-sayti tomonidan faqat ma'lumot olish uchun taklif etiladi. Sayt ma'muriyatiyo'nalishlardagi ma'lumotlarning to'g'riligi uchun javobgar emas. Yo'nalish ni rejalashtirishda yo'llarning hozirgi holati va ob-havo sharoitlarini hisobga olish kerak.